Hej :)
Od dzisiaj do hmm... chyba do soboty będę spała u Julii. Powód???
Mama jedzie do Rzeszowa do kuzynki pomóc jej przy dzieciach. Ma piątkę dzieci (kuzynka mojej mamy) Olka (5 lat), Grzesia (3 lata), Maję (2 lata) i teraz urodziły jej się bliźniaczki Ania i Kasia.
A dlaczego jestem u Julii a nie u taty i Karoliny? Bo oni wyjechali na tydzień do Białegostoku do mamy Karoliny.
Najpierw miałam iść do cioci Ewy, ale ona nie ma miejsca na jeszcze 2 dzieci (ma 3 swoich), potem do cioci Asi, ale ona też nie ma miejsca, bo ma małe mieszkanie i 2 swoich dzieci :)
Miałam zostać razem z Martyną i Mileną w naszym mieszkaniu ale Martyna się nie chciała zgodzić.
I w taki sposób przez tydzień będę u Julii. Martyna będzie u Sebastiana, a Milena u Pauliny.
Julia ma młodsze rodzeństwo :(( Które budzi się dość wcześnie. Ma siostrę i brata. Siostra Wera ma 6 lat, a brat Marcin 7.
Cieszę się,że będę przez 4 dni u Julii. Zawsze chciałam mieć siostrę bliźniaczkę.
A dzisiaj w szkole miałam 7 lekcji:
1.Biologia
2.Chemia
3.Fizyka
4.J.angielski
5.J.polski
6.J.niemiecki
7.Informatyka
Z naszą panią wychowawczynią mamy J.polski i jest świetnie :)
Gadałam i pani mnie znowu przesadziła :D (jeśli się nie przyzwyczai do tego że cały czas gadam to będzie mnie przesadzała co tydzień)
Teraz siedzę z Dominikiem :*. Przed nami siedzi Weronika z Rafałem. Za nami siedzą Maks i Monika.
Nie będę gadać tylko z Moniką bo jest jakaś mało gadatliwa :D
Na biologii było w miarę fajnie. pogadałam sobie z kuzynkiem ♥ i Dominikiem. No i trochę z Werą i Rafałkiem xdd.
Na chemii nie bardzo można gadać bo pani wszystko słyszy i widzi XD Było nudno, straaaaaaaaasznie nudno.
Na fizyce znowu miałam dostać uwagę ale pani "się zlitowała" dokładnie to samo powiedziała
Na angliku było super (jestem w grupie niezaawansowanej) jest tylko 10 osób z naszej klasy a mianowicie: ja, Emil, Łukasz, Nikola, Olaf, Adrian, Marysia, Monika, Jędrek, Maks. Siedzę z Nikolą, a za nami siedzą Łukasz i Emil. A przed nami (właściwie mogę pominąć, bo i tak nic z nimi nie będę gadać) Marysia i Monika :P
Na polaku z naszą wychowawczynią :D Pani mnie przesadziła, a poza tym oberwało mi się że na Marysię mówię pyza, na Monikę buła, no i że nie noszę butów zmiennych.
Na niemcu też jest podział (bo 16 osób przyszło z tej samej szkoły i ta)m mieli niemiecki. Ja oczywiście jestem w niezaawansowanej . W tej niezaawansowanej też jest 10 osób: ja, Maks, Julia, Marta, Paulina, Dominik, Kamil, Kuba, Sonia, Hania. Cały czas gadamy i się śmiejemy, a pani z nami. To jest moja ulubiona lekcja.
Na infie to już w ogóle nikt nie uważał i takie tam :D
Potem poszłam szybko z Julią do mojego domu, wzięłam wszystkie rzeczy jakie naszykowałam i poszłyśmy do Julii.
Teraz oglądamy "M jak miłość"
Papa ♥ :*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz