czwartek, 30 czerwca 2011

Z Miśką :* i Klaudią :* i Wojtkiem :*

Heeeej :*
Dzisiaj jestem cała happy :D Czemu?  Bo przyjechała moja kuzynka :*

Przyjechała o 13:15. Wysiadła z auta, walizkę włożyła do mojego pokoju i wyszłyśmy na dwór. A dokładniej do Klaudii.
A to nasza rozmowa:
-Miśka!!! Stęskniłam się za tobą strrrrasznie!!1
-A ja za tobą trochę mniej,ale też.
-To gdzie idziemy?
-Do Maksa i Kondzia?
-Nie. Maks nie lubi Kondzia. Ale możemy iść do Kondzia i jego kolegów.
-Oki. To idziemy.
Tu dostałam SMS od Wojtusia kiedy będziemy.
-Oj sorry Miśka,ale dzisiaj pójdziemy do Klaudii.
-Nooo... dobra.
U Klaudii.:
-Cześć jestem Wojtek i mam 13 lat.
-Hej jestem Miśka.
-Idziemy do kina?-spytał się Wojtek.
-Spoko.A na co?-to ja.
-Dowiesz się.

W kinie:
-Na co idziemy, Miśka.-to Wojtek się jej pytał (jakby był tylko z nią xdd)
-Dawaj na "Auta 2"-Miśka
-Ok.

No i w ten sposób oglądaliśmy Auta 2. Fajne było. xdd

Potem poszłam z Miśką i Klaudią na zakupki :). A Wojtek do sklepu sportowego a potem do salonu gier. A to nasza piękna rozmowa a Wojtusiem:
Ja: My idziemy na zakupy, a Wojtuś do sali zabaw. Haha
Wojtek: Spoko ja mogę iść.
Klaudia: Siary nie przynoś rodzinie.Haha.
Miśka:Pójdziesz z nami będziesz nam torby nosił.Haha.
Wojtek: Mogę nosić, ale tylko tobie.
Miśka: Spoko. Dziewczyny on idzie z nami!
Klaudia: No coś ty! Idzie do salonu gier.

No i takim cudem się go pozbyłyśmy. Chociaż Miśka by wolała gdyby poszedł z nami xdd.

Kupiłyśmy sobie takie fajne bluzki z Moodo. Nie dodam zdjęć bo nie mogę znaleźć ich w necie, a aparat posułam :)

Jak wracałyśmy to Wojtek niósł torbę Miśki.
Coś czuję,że może być z tego coś więcej xdd. Prościej mówiąc Wojtek zakochał się w Miśce, a ona w nim :D

Komentować :)
I głosować w ankietach :)
I...
Papa :)

środa, 29 czerwca 2011

Urodzinki Klaudii :)

Dzisiaj od 16:00 byłam na urodzinach Klaudii. Dodałabym zdjęcia prezentów które dostała, ale nie mam aparatu, bo zostawiłam u cioci. Było chyba 8 dziewczyn: Nati,ja,Żanetka,Marta (kuzynka Klaudii),Pati,Wicia,Wera,Iga. I 2 chłopaków: Wojtek (kuzyn Klaudii, ♥) i Adam (też kuzyn, ♥)

Graliśmy w prawda czy wyzwanie. Ja jako wyzwanie miałam przytulić sąsiada Klaudii. Jej sąsiad ma 16 lat i to taki jakby menel.
Nie przytuliłam go tylko mu powiedziałam że gramy w prawda czy wyzwanie i miałam go przytulić i on uciekł. Dziękuję mu za to.

Wojtek i Adam dzisiaj śpią u Klaudii i właśnie piszę z Wojtkiem na gg Klaudii. Dodałabym tą rozmowę tutaj całą,ale dodam tylko fragment:
Wojtek: Hej Domi.
Ja:Hej Wojtuś.
W:Odwal się z Wojtusiem. Tak mów do swojego brata.
J:Nie mam brata xdd
W:Ale będziesz miała.
J:Nie pozwoliłabym go nazwać Wojtek :D
W:No to spadaj
J:Czekaj nie odchodź.
W:Przyjdziesz jutro do Klaudii?
J:Nie wiem, może.A co?
W:Tak się pytam. Fajnie by było :)
J:A kto prosi ty czy Klaudia?
W:Ja i KlaudiA
J A kto bardziej
W: Klaudyśka.
J: No to nie przyjdę.
W:No to ja. A Klaudia ma na cb focha.
J: Nie mogę jutro. Przyjeżdża do mnie kuzynka
W:Przyjdź z nią.
J:Ok. A mogę z kuzynem i kolegą.
W:Klaudia mówi że nie. Tylko z kuzynką. Później pójdziesz do tamtych.
J:Ok.

Więcej nie napiszę. Oczywiście rozmowa podległa cenzurze xdd.

Nie chce mi się  pisać :)
Głosujcie w ankietach :)
Jutro Miśka przyjeżdża :)
Papa :*

Konkurs na moim drugim blogu :)

Na moim 2 blogu KLIK odbywa się konkurs!
Zapisujcie się !

wtorek, 28 czerwca 2011

Kocham wasss ;***

Kocham wasss :*** Za wszystko :***
Asia się pytała czy mają to być piosenki smutne czy wesołe. Wesołe zdecydowanie :)))
Zrobię może ankietę co do tych piosenek :D

Dzisiaj nie wiem czemu ale mam bardzo dobry humor :D Odwala mi :D Cały czas skaczę i śpiewam :D
Kupiłam taki super prezent dla Klaudii (dziękuję Kindze za to,że podała mi tą stronę, skorzystałam) Dziękuję :D

To może opiszę dzisiejszy dzień :D :
Ok.10:00 przyszła ciocia Dorota z córeczkami i synem. Ta ciocia to taka bardzo dobra koleżanka mojej mamy i dlatego ciocia :D Jej jedna córka ma pół roku i ma na imię Asia, a druga ma 3 latka i ma na imię Kamila. Syn ma 11 lat, ma na imię Marcin , chodzi z moją siostrą do klasy i to jej były. Przez pierwsze pół godziny nosiłam Asię na rękach, starałam się pilnować Kamili i jakoś dogadać się z Marcinem. Starałam się też dogadać ze sobą Marcina i Milenę (moja siostra). Po godzinie przyszła Martyna do domu razem ze swoim chłopakiem Sebastianem i dałam jej Asię i Kamilę żeby się "przyzwyczajała". A ja zajęłam się Marcinem i Mileną. Udało mnie się to po 20 minutach. Po półtorej godzinie wyszli
O 14:30 przyszła po mnie Nati żeby kupić prezent dla Klaudii. Po drodze weszliśmy po Wicię i Pati. Kupiłyśmy takie słit prezenty że aż mnie kusi żeby je tu dodać na zdjęciach, ale nie mogę bo Klaudia czasami czyta tego bloga :)
Do domu wróciłam o 16:00 i wyszłam na dwór z Julią. Koło mojego domu (mieszkam w jednorodzinnym domku) nie ma żadnego placu zabaw czy coś w tym stylu więc poszłyśmy do osiedli bloków w okolicy. Tam mieszka mój kuzyn. Był akurat na podwórku razem z kolegą i jak mnie zobaczyli to sobie poszli. Pobiegłam za nimi jak jakaś wariatka i wrzeszczałam
"Kacper!!! Jest Maks w domu??!!"
Na co on:
"Siedzi na tamtym krawężniku, idiotko!!!"
"Aha"

Podeszłam do Maksa on też siedział z kolegami i jak ja podeszłam to taki jeden poszedł. A to moja rozmowa z Maksem:
-Siema kuzyn!!! - wydarłam się jak to zwykle ja. :D
-Siema.Ciszej gadaj,bo siarę robisz! - to mój kuzyn.
-A kto to?
-Mój kolega
-A jak się wabi. Haha
-To się go spytaj!
No to ja do tego jego kolegi:
-Jak się nazywasz?
-Jestem Łukasz. Będę z tobą chodził do gim. A ty jak się zwiesz?
-Dominika jestem. A skąd ty go znasz Maksiu?
-Odwal się z tym Maksiem, Dominiczko. Jak ty wczoraj poszłaś to ja poznałem dwóch chłopaków
-A ten co poszedł to pewnie ten drugi co?
-No tak.
-Jak ma na imię? Z tyłu był całkiem ładny.
-Nie będziesz chodziła z moim kolegom! To Kuba.
Nagle Julka coś zaczęła gadać:
-To jak ona nie może to ja z nim będę chodziła.

I to była nasza piękna rozmowa w skrócie. Naprawdę to tam był milion przekleństw. Ale cenzura musi być! xdd
Potem Łukasz sobie poszedł i zostałam tylko ja,Julia i Maks. Zadzwoniłam po Konrada ♥, a Maks zadzwonił po Kubę, bo strasznie chciałam go poznać. Okazało się,że on przyszedł z Kamilem (też będzie chodził z nami do gim). Razem poszliśmy do Mc ( w sensie że Mcdonald). Kondzio,Kuba i Kamil bardzo się polubili :). A Maksa nie było z nami w Mc, bo mu mama nie pozwoliła i on nie poznał Kondzia :(
Byłam u Kuby w domu bo poszedł po kasę i poznałam jego siostrę. Ma na imię Paulina i ma 15 lat. Jest OK. Chciała iść z nami do Mc ale Kuba jejnie pozwolił :(. Mam ci to za złe, ale i tak cię kocham xdd ♥♥♥ (on to pewnie teraz czyta bo mój kuzynek o wszystkim powiedział).

Potem chodziłam z Julią po naszym osiedlu. I byli tacy 2 chłopacy. Jeden to Kamil, drugi Damian, a trzeci Wiktor. No to w sumie 3. Sory ale w wakacje nie liczę xdd. Mają 15 lat a zachowują się jak dzieci. Kamil ma 16 ale chodzi do tej samej klasy co inni bo nie zdał jeden raz. Miałyśmy z nich polewkę. Podobno chodzą do tego samego gimnazjum do którego ja mam iść. W sumie to dobrze jest mieć znajomości w starszych klasach xdd . Chodzą oni do klasy z Pauliną. I Damian się w niej kocha.

A jutro urodzinki Klaudii. Już się nie mogę doczekać :D

Papa :*****

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Mam problem...mały,ale mam

Help me...plis.
Dzisiaj dowiedziałam się,że babcia zapisałam mnie,że będę występować na festiwalu rodzinnym u niej na wsi w sierpniu :/
Mam zaśpiewać jakąś piosenkę,ale nie wiem jaką.Mają być dwie jedna po polsku,a druga w innym języku (jak dla mnie tylko w angielskim,bo innego nie znam). Pomóżcie! Podajcie jakieś przykłady. Dla mnie wszystko jedno,byle piosenka by była i można ją było zaśpiewać.

No a dzisiaj mama zabrała mnie i Milenę do swojej koleżanki (koszmaaar). Ale opowiem od początku:
O 10:00 poszłam z Julią odnieść świadectwo do gimnazjum. Po drodze zaszłyśmy po mojego kuzyna i poszłyśmy z nim. W szkole była taka jedna dziewczyna co będzie chodzić ze mną do klasy. Chyba Monika. Zaczęłam rozmowę (jak to ja,do każdego muszę się odezwać ):
-Cześć.Do której klasy idziesz?
-Do 1.
-To to ja wiem ale do a czy b?
-A.
-Ja też.Jak masz na imię?
-Monika.
-Aha.A ja jestem Dominika. A to Julia, moja sąsiadka i Maks mój kuzyn.Oni też będą chodzić z nami do klasy.
-Aha. Cześć.
Nie była zbyt rozmowna,ale trudno.Chciałam jeszcze zostać i poznać wszystkich,ale zadzwoniła mama,że mam szybko wracać do domu.

Wróciłam a tam mama trzyma za rękę Milenę i mówi do mnie:
-Ubieraj się jedziemy do mojej koleżanki.Ma dwie córki bliźniaczki Oliwię i Adę.
-Mamo muszę?
-Tak musisz!
-Ale ja nie chcę!
-Ale ja chcę żebyś jechała.
-A będą jacyś chłopaki?
-Ona nie ma synów, ale jej córki pewnie mają kolegów.
-To ja jadę.


Dojechałyśmy, a tam okazało się,że te bliźniaczki mają 8 lat.
-Mamo wiedziałaś.
-Tak,ale inaczej byś nie przyjechała.

Musiałam się przebierać w Hannah Montana, w czasie jak moja siostra i bliźniaczki świetnie się bawiły.Ale te bliźniaczki słodkie były.

Mam kilka zdjęć.

To zdjęcie robiłam sobie sama (jak zresztą większość,bo girls były zajęte xd)
 Lol Haha Foto by Milencia :)

xdd. Foto by OLiwcia i Aduśka ;*


Foto by ciocia Asia



W środę na urodziny do Klaudii :)))
Co kupić pomocy !!!

Papa ;*

Tytuł... jaki tytuł???

Problem z tytułem. Jak zwykle.
Mam focha na mamę,bo nie pozwoliła mi spać dzisiaj u Klaudii, bo niby miał przyjść tata. Przyszedł i powiedział,że nie jedziemy do Barcelony tylko do Runowa (gdzie to jest kurde?). Świetnie miałam pojechać do
Barcelony a jadę do jakiejś wiochy gdzie ma być jakieś surviwal (czy coś w tym stylu). Ojciec powiedział,że mamy wziąć jakieś stare nie potrzebne ubrania.Ja takie ciuchy wyrzucam :). Martyna nie jedzie,bo jest w ciąży i mama powiedziała,że nie pojedzie.

Miałam wam powiedzieć kto i co (xdd) idzie ze mną do gimnazjum więc powiem to znaczy napiszę.
Przy naszej szkole jest gimnazjum i cała moja klasa tam zostaje tylko nie ja :(
Będę tęsknić i to bardzo :'(
Ale jakoś sobie poradzę i poznam nowych ludzi
Sama nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać
A więc idę do innego gimnazjum co reszta mojej klasy i będą tam dwie klasy 1 gimnazjum, ja idę do 1a. Dzisiaj dostałam listę osób,które będą ze mną w klasie (zdziwiłam się że coś takiego dają ale OK)
To tak(nazwisk nie podam):
1.Adrian (nie znam go,ale fajne imię)
2.Monika (też nie znam)
3.Paulina (podobno kuzynka Żanetki)
4.Olaf (nie podoba mi się to imię ale może będzie fajny :)
5.Dominik (sąsiad mojej cioci, nawet jest spoko)
6.Julia (sąsiadka moja ♥)
7.Karolina (nie znam)
8.Kamil (nie znam,ale poznam xdd)
9.Ja xdd
10.Marta (kuzynka Klaudii,poznam ją na urodzinach Klaudii)
11.Konrad (sąsiad Nati,on jest słit ♥)
12.Sonia (nie znam)
13.Maryśka (xdd nie znam)
14.Kuba (nie znam)
15.Maks (mój kuzyn :)
16.Hania (chodziłam z nią do przedszkola i 1 klasy)
17.Kacper (chodziłam z nim do przedszkola)
18.Rafał (nie znam)
19.Łukasz (nie znam)
20.Filip (nie znam)
21.Natalia (nie znam)
22.Weronika (nie znam)
23.Nikola (nie znam)
24.Jędrek (znam go z podwórka mojej babci)
25.Emil (słit imię, nie znam)
26.Tośka (xdd, nie znam)

Dobra to tyle :)


PaPa ;***

sobota, 25 czerwca 2011

Mc'donald i zakupki z ♥ "siostrami"

Siemka :)))
Dzisiaj drugi dzień będę spała u Nati :)
Skład : Ten sam co wczoraj :)
Ubrałyśmy się dzisiaj tak samo i wyszłyśmy na plac zabaw koło bloku w którym mieszka mój kuzyn. Zadzwoniłam po niego,ale powiedział,że nie wyjdzie z pięcioma tak samo ubranymi dziewczynami. Spytałam się czy wyjdzie Maks (mój drugi kuzyn i brat Kacpra) ale go nie było bo pojechał na kolonie do... nie pamiętam ale gdzieś pojechał.
Potem poszłyśmy po sąsiada Nati. Ma na imię Konrad i ma 13 lat. Podobno będzie chodził ze mną do gimnazjum. On z nami wyszedł i nawet nie musiałyśmy go prosić :)
Poszłyśmy razem z Kondziem do maca. Kupiłyśmy sobie McFlurry z oreo i czekoladą, a Kondzio kupił sobie z lionem i karmelem. Te z oreo są przeeeeeeeepyszne :P
Potem Kondzio musiał iść do domu bo szedł do kolegi na urodziny. My poszłyśmy na miasto.Kupiłyśmy sobie takie bluzki z napisami:

To moja bluzka z napisem (jeśli nie widać): "Jestem leniwa, ale się staram".


To bluzka Pati. Napis widać :)


To bluzka Pati. Napis też widać.

To Wici. On serio jest ładna (tylko nie chce w to wierzyć). Uwierz w końcu.


A to bluzka Nati.


Papa ;* Idziemy oglądać film :* Jutro opiszę kto idzie ze mną do gimnazjum :)

piątek, 24 czerwca 2011

Dodałam translator :))) (zaciesz)

Heeeeeeeej ;***
Jestem cała happy (jak to mówi moja mama) bo Martyśka (moja siostra) dodała mi na bloga tłumacza ;**. Kocham cię (wiem pierwszy raz to mówię) w sumie dodał to jej chłopak Sebastian ale mniejsza o to. Ważne że mam :)))
Dzisiaj piszę z kompa mojej Nati i nie mogę się przyzwyczaić do klawiatury (wiem myślicie pewnie teraz że każda taka sama,ale ja widzę różnicę )
Dzisiaj u Nati tak jak mówiłam wczoraj tzn.pisałam śpią: Pati,Wicia i Klaudia. Jej rodziców nie ma w domu i jest super !!!!
Będziemy malować paznokcie,oglądać filmy,gadać itp.
Nati ma mnóstwo lakierów z Miss Selene i nie wiemy które kolory wybrać : (to foto z netu,bo nati nie ma aparatu, ale wszystkie te kolory Natiś ma)



Już wiemy jakie chcemy kolory:
Ja-215
Nati-221
Klaudia-226
Pati-214
Wicia-228

Byłyśmy dzisiaj w centrum handlowym i kupiłyśmy sobie takie same :buty,bluzki z krótkim rękawkiem,szorty i dżinsy. Jutro może w coś z tego się ubierzemy i wyjdziemy tak na dwór razem z bratem Nati i jego kolegami (w tym mój kuzyn).
Dzisiaj w centrum handlowym widziałam takie cudeńko:
 Mam kręcone końcówki i wyglądam w nich okropnie, a mama nie pozwała mi prostować włosów.


Dobra papa ;* idę oglądać film

czwartek, 23 czerwca 2011

Wakacje :))))) ♥

Nadal nie mogę uwierzyć,że to już wakacje!!!
Byłam dzisiaj na lodach z Sebusiem,Filipkiem,Wicią,Natisią,Klaudiusią,Kamilkiem i Patisią. Było pro. Mówię wam oddałabym za to wszystko aby to powtórzyć. Kocham was za wszystko co dzisiaj się wydarzyło.
Dzisiaj Boże Ciało więc na lodach byliśmy w spożywczaku więc lody nie były zbyt dobre ale zawsze coś.Nasze pary zawarte na dyskotece już wygasły (moja z Sebusiem też). Wolimy być przyjaciółmi,bo wtedy zabawniej. ;*
Filip ze swoimi lodami wymiata (lowciam cię za to ♥). Nie opiszę tego tutaj bo... bo nie. Ale może dlatego że Filip mi nie pozwolił i gdybym to teraz tutaj opisała dostałabym napadu śmiechu a tego bym nie chciała bo mama śpi za ścianą :)
Jutro śpię u Nati. Jupiiiiiiiii !!!!!! Już nie mogę się doczekać :))))) Będzie u niej też spała Wicia i Pati i Klaudyśka (współczuję ci Damiś :D).

Dzisiaj założyłam z kuzynką bloga wejdźcie:   KLIK :).

Papa ;*
Idę się kąpać bo mi się nudzi. Haha.
Bye :)

środa, 22 czerwca 2011

Wakacje !!!! c(-: i podziękowania

Hejjjj :***
Nareszcie wakacje :D A podczas nich piękne chwile spędzone z "rodzinką" i kuzynkami no i moooooże z kuzynami.
Byłam dzisiaj z "rodzinką" w mc'donaldzie. Było słit ;*** to dla was.
Damian przysłał mi dzisiaj SMS że ze mną zrywa bo chce chodzić z Marleną (moją kiedyś BFF)
No to ja sie spytałam mojego Sebusia czy chce ze mną chodzić i chce. Lowciam cię Sebuś. ;****
Jutro idziemy razem na lody. ( bez skojarzeń Filip)

 No i nadszedł czas na podziękowania
Dla Moich kuzynek,które czytają tego bloga z wytrwałością (co mnie ogromnie zdziwiło) ;***
(moim kuzynom nie podziękuję bo nie mam za co xdd)
Mojej "rodzince" która jeszcze przy mnie wytrzymuje ;*****
Mojemu przyjacielowi Kubusiowi i koleżance Marlence za to że jak idę wcześniej z podwórka albo później wychodzę by napisać na blogu to i tak to znoszą ;***
No i Damiankowi (choć ze mną zerwał) za to,że chociaż zerwaliśmy to jeszcze się do mnie odzywa i pisze esy ;*
No i tym którzy czytają bloga (choć jest ich malutko) ;**

Nie opiszę wam mojej wycieczki bo bez zdjęć to nudy,a moi znajomi z klasy nie pozwolili mi ich dodać,a na żadnym zdjęciu nie jestem sama więc trudno.

Papa c(-:

wtorek, 21 czerwca 2011

Polonez i wakacyje !!!!

Nie ogarniam,że to już właściwie wakacje!
Dzisiaj byliśmy w szkole tylko 3 godziny. :)))
Tańczyliśmy poloneza, bo mamy go tańczyć na koniec roku jako,że jesteśmy w VI klasie. Nas w klasie jest 20, a w VIb jest 22 i i z trudem mieścimy się na auli. VIb ma podobno tańczyć oddzielnie albo w ogóle,bo nie umieją,bo zaczeli się uczyć dopiero dzisiaj.A dzisiaj dlatego że ich pani jest jakaś nie ogarnięta.Dzisiaj też dopiero dostali role a my dostaliśmy 2 tygodnie temu,więc oni nic nie będą robić, tylko siedzieć i odbierać świadectwo.
Poloneza tańczę z Pawełkiem <3 On jest taki słit. Lovciam go. To znaczy nie lowciam bo mam chłopaka,ale...no nieważne.Wiem,że Damian pewnie teraz to czyta więc tak dla wyjaśnienia powiem że to taka...zadzwoń do mnie to ci wyjaśnię.
Nati tańczy z Marcinem.Współczuję. Jestem z tobą Nati.Pamiętaj :* ♥♥♥ (to dla Natiśki,a nie dla Marcina)
Wera tańczy z Bartkiem.Tu również współczuję. I też jestem z tobą Wercia. ;** ♥♥
Iga tańczy z Mateuszem. <3 On też jest słit. Jestem z wami :** ♥♥. Wierzę w was,uda wam się :))) Wiem,że ostatniej parze też jest trudno,ale wam się uda.
Wicia tańczy z Filipkiem <3. I on również jest słit. ;* (Lovciam cię Filip♥). Wam się uda na 1oo% ;* Jestem z wami (z Wicią i z Filipkiem <moim kochanym> ♥)
Klaudysia (pogodziłyśmy się) tańczy z Sebusiem <3 <słit> (on miał być mój xd).Wam też się uda na 1oo%. ;*** Jestem z wami (pamiętajcie o mnie) ♥♥♥ (to dla was)
Patisia (ona jest pro) tańczy z Kamilkiem <słit>. KoChAM wAs :**** ♥♥♥♥  wy o mnie pamiętacie (wiem o tym) a przeważnie Kamiluś <mój kochany> Wiecie,że jestem z wami najbardziej bo wasz polonez to masakra (sorciam was) :** ♥♥
Sandra (bleee) tańczy z Maćkiem (takie klanowe imię). Współczuję... nie,chwila, nie współczuję, bo... co za różnica.
Pamela (bleee,mała) tańczy z Hubercikiem (takim maluśkim) <mój synek xdd> .Współczuję tobie Hubercik ♥ ;* <buziaczek od mamusi xdd>
Żanetka (xdd taka malutka) tańczy z Wiktorkiem (też takim tyci). Współczuję wam obojgu, bo wiem,że kiedyś ze sobą chodziliście i zerwaliście. Wiktorek <ciocia cię lowcia xdd> ,Żanetka <mamusia trzyma kciuki haha> ;*** ♥♥♥

Wczoraj była dyskoteka na zakończenie podstawówki. Było supcio. Nie dodam zdjęć bo aparat popsułam.
Z VIb nikogo nie było,więc byliśmy tylko my :). Nasza klasa była cała WOW.
To były najlepsze 2 godziny mojego życia. Z Natcią, Wercią, Igusią, Klaudzią, Patisią, Żanetką, Pawełkiem, Mateuszkiem, Filipkiem, Sebusiem, Kamilkiem, Hubercikiem i Wiktorkiem.
Pamiętacie naszą rodzinkę ??? :-)

Mateuszek <mój tatuś xdd>
Igusia <moja mamusia xdd>
Klaudiusia <moja siostra xdd>
Kamilek <braciszek xdd> 
Patisia <siostrzyczka xdd>
Sebuś <mój mąż xdd>
Żanetka <córeczka xdd>
Hubercik <synek xdd>
Wiktorek <synek Patisi xdd>
Natisia <córcia Klaudiusi xdd>
Wercia <żona Kamilka xdd>
Pawełek <mąż Patisi xdd>
Filipek <synek Kamilka xdd>

Pamiętacie grę w butelkę ??? Sebuś wymiatasza i ten nasz ;* też. No i z Filipkiem i Kamilkiem.Lowciam was ♥♥♥.
Graliśmy w butelkę na całowanie. Nasza pani siedziała w oddzielnej klasie i gadała z inną panią xdd.
Żanetka chodzi z Wiktorkiem :)) Pati z Kamilkiem, a Klaudiusia z Filipkiem,no a Natisia z Pawełkiem :]
Sebuś się mnie pytał czy chcę z nim chodzić. Powiedziałam mu,że jak przestanę chodzić z Damianem to będę z nim chodziła.

Jutro idę z moją "rodzinką" do mc'donalda a pojutrze przyjdzie do mnie Marlenka na noc

papa ;***

niedziela, 19 czerwca 2011

Sorry :(((

Sory, że nie pisałam przez ponad miesiąc nic a nic.
ale to dlatego że przez tydzień byłam u babci a tam nie ma netu. Potem przez dwa tygodnie byłam na wycieczce. No a potem poprawiałam oceny, bo zostało mi zaledwi kilka dni.
Teraz postaram się pisać codziennie. No prawie codziennie, bo jadę na 3 tygodnie z tatą do Paryża (może) albo do Barcelony lub do Madrytu.
Wolałabym do Barcelony, bo w Paryżu byłam już dwa razy (z ciocią) a do Madrytu jadę w tym roku z wujkiem (na 100 %).Na 100% bo mama powiedziała,że pojadę jak będę miała świadectwo z paskiem, a będę miała, bo mam średnią 5,4. Milena też jedzie, bo też ma pasek na świadectwie, ma średnią 5,5. Pobiła mnie. A ja po raz pierwszy pobiłam moją kuzynkę Miśkę i kuzyna Karola (od strony taty, to jedyny kuzyn od strony ojca z którym się widuję, bo moja mama jest przyjaciółką jego mamy).
W czwartej kl. Miśka miała średnią 4.9, Karol 4.9, a ja 4.75 (równo do paska się zmieściłam)
W 5 kl. Miśka miała 5,1, Karol 5,0, a ja 4,8
w kl.6 Miśka 5,0, Karol 4,8, a ja 5,4
Yeah
Przedwczoraj pokłóciłam się z Klaudią, bo jej zdaniem za dużo czasu spędzam ostatnio z Nati, a z nią za mało. Nati chodzi z nami do klasy i polubiłam ją na wycieczce  do Torunia (opiszę w środę), na której nie było Klaudii, bo miała złamaną nogę.
Ja nie uważam tak jak Klaudyśka. Sądzę,że spędzałam tyle samo czasu z oby dwoma. Ale nie będę wam tego opisywać, bo się zanudzicie.
Byłam wczoraj z Nati w Empiku i kupiłam sobie gre na PS3 SingStar. Nati kupiła sobie też gre na PS3 Michael Jackson: The Experienc. Grałyśmy u jej brata w pokoju bo tam jest PS3. Jej brat ma na imie Damian i ma 14 lat. Chyba się w nim zakochałam ;*** <3. (wiem, wiem co Nati teraz myśli jeśli to czyta, ale on jest taki ładny).

Dzisiaj wróciłam od Nati, bo tak jakoś wyszło, że u niej spałam, nie wiem nawet jak, ale było super. A jak było u Nati.?! Super!!! Grałyśmy u Damiana w pokoju na PS3 i on się nawet nie wkurzył, był u niego mój kuzyn Kacper (14 lat). I on się denerwował, że siedzimy z nimi w pokoju. Miał spać u Damiana, ale jak się dowiedział, że ja tu śpię to się rozmyślił. Trochę się wkurzyłam, bo gdyby to Miśka była zamiast mnie to by spokojnie został. Damian gadał ze mną i Nati tak jakby nie był chłopakiem(sorry Damek). Jak robiliśmy sobie kolacje to całą kuchnię pobrudziliśmy keczupem. Haha. Rodziców Nati nie było w domu, więc musiałyśmy położyć spać jej siostrę Julię(5 lat).Nie chciała iść spać o 20.00 więc ją olałyśmy. Poszłam do Damiana do pokoju i powiedziałam żeby włączył lapa. Nie spytał nawet czemu tylko dał mi lapa. Usiadłam na fotelu i zawołałam Nati. Przyszła z Julką. Weszłam na zalukaj.pl i puściłam Straszny film 4. Julia się popłakała i natychmiast usnęła na kolanach Nati.
A to moja rozmowa z Damianem jak szykowałyśmy się spać:
-Śpię z tobą.
-Spoko.Zrobię ci miejsce.
-Żartowałam
-Wiem.Ale fajnie by było.
-Wiem,że byłoby fajnie. Ze mną zawsze jest fajnie.
Na co Nati:
-Czy ja o czymś nie wiem?
Wyszłam od nich o godzinie ok. 14:00. Jej rodziców nie będzie przez tydzień więc spokojnie mogę przyjść na noc na kilka dni. Pytałam się mamy i pozwoliła, ale muszę się dogadać z Kacprem, bo 000on wszystko powiedział mojej mamie.
Zadzwoniłam do niego i powiedział, że będzie spał w środę i pójdzie w piątek. Ja pójdę w piątek po południu i wrócę w niedziele rano, a potem one przyjdzie do mnie na dwa dni. W wakacje pojedziemy: ja,Nati,Iga,Wera (one też lubią Nati) i z Wicią (też ją lubię, chodzi ze mną do klasy) pojedziemy do Władysławowa z mamą Igi. Jej mama będzie miała osobny pokój i nigdzie (prawie) nie będzie z nami chodziła. W lipcu tak na początku będziemy wszystkie spać u Wici tak chyba przez tydzień, bo jej rodziców nie będzie i ona zostaje sama, bo jej bracia jadą do babci.
Przed chwilą pisałam SMS z Damianem i on się mnie spytał czy chcę z nim chodzić. Odpisałam mu, że chcę. I teraz mam chłopaka. :D Jak się cieszę mówię wam.
W czwartek byłam u fryzjera i ścięłam się o tak:(to nie jestem ja,ale mam taką fryzurę)
Tylko mam krótsze włosy.
Miśka chce mieć taką samą tylko troszkę dłuższe włosy.A Miśka i Kinga będą miały w wakacje włosy farbowane szamponetką, a mi mama nie pozwala. Miśka będzie miała czerwone albo rude (teraz ma brązowe),a Kinia brązowe(teraz ma blond).

Papa ;** Napiszę jutro albo w środę.