czwartek, 23 czerwca 2011

Wakacje :))))) ♥

Nadal nie mogę uwierzyć,że to już wakacje!!!
Byłam dzisiaj na lodach z Sebusiem,Filipkiem,Wicią,Natisią,Klaudiusią,Kamilkiem i Patisią. Było pro. Mówię wam oddałabym za to wszystko aby to powtórzyć. Kocham was za wszystko co dzisiaj się wydarzyło.
Dzisiaj Boże Ciało więc na lodach byliśmy w spożywczaku więc lody nie były zbyt dobre ale zawsze coś.Nasze pary zawarte na dyskotece już wygasły (moja z Sebusiem też). Wolimy być przyjaciółmi,bo wtedy zabawniej. ;*
Filip ze swoimi lodami wymiata (lowciam cię za to ♥). Nie opiszę tego tutaj bo... bo nie. Ale może dlatego że Filip mi nie pozwolił i gdybym to teraz tutaj opisała dostałabym napadu śmiechu a tego bym nie chciała bo mama śpi za ścianą :)
Jutro śpię u Nati. Jupiiiiiiiii !!!!!! Już nie mogę się doczekać :))))) Będzie u niej też spała Wicia i Pati i Klaudyśka (współczuję ci Damiś :D).

Dzisiaj założyłam z kuzynką bloga wejdźcie:   KLIK :).

Papa ;*
Idę się kąpać bo mi się nudzi. Haha.
Bye :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Byłam na tym blogu ;)
Jest świetny zresztą jak ten ;)