wtorek, 21 czerwca 2011

Polonez i wakacyje !!!!

Nie ogarniam,że to już właściwie wakacje!
Dzisiaj byliśmy w szkole tylko 3 godziny. :)))
Tańczyliśmy poloneza, bo mamy go tańczyć na koniec roku jako,że jesteśmy w VI klasie. Nas w klasie jest 20, a w VIb jest 22 i i z trudem mieścimy się na auli. VIb ma podobno tańczyć oddzielnie albo w ogóle,bo nie umieją,bo zaczeli się uczyć dopiero dzisiaj.A dzisiaj dlatego że ich pani jest jakaś nie ogarnięta.Dzisiaj też dopiero dostali role a my dostaliśmy 2 tygodnie temu,więc oni nic nie będą robić, tylko siedzieć i odbierać świadectwo.
Poloneza tańczę z Pawełkiem <3 On jest taki słit. Lovciam go. To znaczy nie lowciam bo mam chłopaka,ale...no nieważne.Wiem,że Damian pewnie teraz to czyta więc tak dla wyjaśnienia powiem że to taka...zadzwoń do mnie to ci wyjaśnię.
Nati tańczy z Marcinem.Współczuję. Jestem z tobą Nati.Pamiętaj :* ♥♥♥ (to dla Natiśki,a nie dla Marcina)
Wera tańczy z Bartkiem.Tu również współczuję. I też jestem z tobą Wercia. ;** ♥♥
Iga tańczy z Mateuszem. <3 On też jest słit. Jestem z wami :** ♥♥. Wierzę w was,uda wam się :))) Wiem,że ostatniej parze też jest trudno,ale wam się uda.
Wicia tańczy z Filipkiem <3. I on również jest słit. ;* (Lovciam cię Filip♥). Wam się uda na 1oo% ;* Jestem z wami (z Wicią i z Filipkiem <moim kochanym> ♥)
Klaudysia (pogodziłyśmy się) tańczy z Sebusiem <3 <słit> (on miał być mój xd).Wam też się uda na 1oo%. ;*** Jestem z wami (pamiętajcie o mnie) ♥♥♥ (to dla was)
Patisia (ona jest pro) tańczy z Kamilkiem <słit>. KoChAM wAs :**** ♥♥♥♥  wy o mnie pamiętacie (wiem o tym) a przeważnie Kamiluś <mój kochany> Wiecie,że jestem z wami najbardziej bo wasz polonez to masakra (sorciam was) :** ♥♥
Sandra (bleee) tańczy z Maćkiem (takie klanowe imię). Współczuję... nie,chwila, nie współczuję, bo... co za różnica.
Pamela (bleee,mała) tańczy z Hubercikiem (takim maluśkim) <mój synek xdd> .Współczuję tobie Hubercik ♥ ;* <buziaczek od mamusi xdd>
Żanetka (xdd taka malutka) tańczy z Wiktorkiem (też takim tyci). Współczuję wam obojgu, bo wiem,że kiedyś ze sobą chodziliście i zerwaliście. Wiktorek <ciocia cię lowcia xdd> ,Żanetka <mamusia trzyma kciuki haha> ;*** ♥♥♥

Wczoraj była dyskoteka na zakończenie podstawówki. Było supcio. Nie dodam zdjęć bo aparat popsułam.
Z VIb nikogo nie było,więc byliśmy tylko my :). Nasza klasa była cała WOW.
To były najlepsze 2 godziny mojego życia. Z Natcią, Wercią, Igusią, Klaudzią, Patisią, Żanetką, Pawełkiem, Mateuszkiem, Filipkiem, Sebusiem, Kamilkiem, Hubercikiem i Wiktorkiem.
Pamiętacie naszą rodzinkę ??? :-)

Mateuszek <mój tatuś xdd>
Igusia <moja mamusia xdd>
Klaudiusia <moja siostra xdd>
Kamilek <braciszek xdd> 
Patisia <siostrzyczka xdd>
Sebuś <mój mąż xdd>
Żanetka <córeczka xdd>
Hubercik <synek xdd>
Wiktorek <synek Patisi xdd>
Natisia <córcia Klaudiusi xdd>
Wercia <żona Kamilka xdd>
Pawełek <mąż Patisi xdd>
Filipek <synek Kamilka xdd>

Pamiętacie grę w butelkę ??? Sebuś wymiatasza i ten nasz ;* też. No i z Filipkiem i Kamilkiem.Lowciam was ♥♥♥.
Graliśmy w butelkę na całowanie. Nasza pani siedziała w oddzielnej klasie i gadała z inną panią xdd.
Żanetka chodzi z Wiktorkiem :)) Pati z Kamilkiem, a Klaudiusia z Filipkiem,no a Natisia z Pawełkiem :]
Sebuś się mnie pytał czy chcę z nim chodzić. Powiedziałam mu,że jak przestanę chodzić z Damianem to będę z nim chodziła.

Jutro idę z moją "rodzinką" do mc'donalda a pojutrze przyjdzie do mnie Marlenka na noc

papa ;***

Brak komentarzy: