Dzisiaj drugi dzień będę spała u Nati :)
Skład : Ten sam co wczoraj :)
Ubrałyśmy się dzisiaj tak samo i wyszłyśmy na plac zabaw koło bloku w którym mieszka mój kuzyn. Zadzwoniłam po niego,ale powiedział,że nie wyjdzie z pięcioma tak samo ubranymi dziewczynami. Spytałam się czy wyjdzie Maks (mój drugi kuzyn i brat Kacpra) ale go nie było bo pojechał na kolonie do... nie pamiętam ale gdzieś pojechał.
Potem poszłyśmy po sąsiada Nati. Ma na imię Konrad i ma 13 lat. Podobno będzie chodził ze mną do gimnazjum. On z nami wyszedł i nawet nie musiałyśmy go prosić :)
Poszłyśmy razem z Kondziem do maca. Kupiłyśmy sobie McFlurry z oreo i czekoladą, a Kondzio kupił sobie z lionem i karmelem. Te z oreo są przeeeeeeeepyszne :P
Potem Kondzio musiał iść do domu bo szedł do kolegi na urodziny. My poszłyśmy na miasto.Kupiłyśmy sobie takie bluzki z napisami:
To moja bluzka z napisem (jeśli nie widać): "Jestem leniwa, ale się staram".
To bluzka Pati. Napis widać :)
To bluzka Pati. Napis też widać.
To Wici. On serio jest ładna (tylko nie chce w to wierzyć). Uwierz w końcu.
A to bluzka Nati.
Papa ;* Idziemy oglądać film :* Jutro opiszę kto idzie ze mną do gimnazjum :)

T

3 komentarze:
Mam taki sam napis na bluzce jak ma Pati :)
Tylko czarny kolor bluzki a nie niebieski :*
Właśnie Hania zmyła mi czerwoną szamponetkę z włosów :)
Ciekawe czy wyjdzie :)
Pozdrawiam was wszystkie :* Chciałabym być tam teraz z wami ;*
Heh , strasznie fajne ;) .
Zawsze chciałam taką mieć, ale nie było okazji :)
Świetne koszulki ;d
Prześlij komentarz