Sory, że nie pisałam przez ponad miesiąc nic a nic.
ale to dlatego że przez tydzień byłam u babci a tam nie ma netu. Potem przez dwa tygodnie byłam na wycieczce. No a potem poprawiałam oceny, bo zostało mi zaledwi kilka dni.
Teraz postaram się pisać codziennie. No prawie codziennie, bo jadę na 3 tygodnie z tatą do Paryża (może) albo do Barcelony lub do Madrytu.
Wolałabym do Barcelony, bo w Paryżu byłam już dwa razy (z ciocią) a do Madrytu jadę w tym roku z wujkiem (na 100 %).Na 100% bo mama powiedziała,że pojadę jak będę miała świadectwo z paskiem, a będę miała, bo mam średnią 5,4. Milena też jedzie, bo też ma pasek na świadectwie, ma średnią 5,5. Pobiła mnie. A ja po raz pierwszy pobiłam moją kuzynkę Miśkę i kuzyna Karola (od strony taty, to jedyny kuzyn od strony ojca z którym się widuję, bo moja mama jest przyjaciółką jego mamy).
W czwartej kl. Miśka miała średnią 4.9, Karol 4.9, a ja 4.75 (równo do paska się zmieściłam)
W 5 kl. Miśka miała 5,1, Karol 5,0, a ja 4,8
w kl.6 Miśka 5,0, Karol 4,8, a ja 5,4
Yeah
Przedwczoraj pokłóciłam się z Klaudią, bo jej zdaniem za dużo czasu spędzam ostatnio z Nati, a z nią za mało. Nati chodzi z nami do klasy i polubiłam ją na wycieczce do Torunia (opiszę w środę), na której nie było Klaudii, bo miała złamaną nogę.
Ja nie uważam tak jak Klaudyśka. Sądzę,że spędzałam tyle samo czasu z oby dwoma. Ale nie będę wam tego opisywać, bo się zanudzicie.
Byłam wczoraj z Nati w Empiku i kupiłam sobie gre na PS3 SingStar. Nati kupiła sobie też gre na PS3 Michael Jackson: The Experienc. Grałyśmy u jej brata w pokoju bo tam jest PS3. Jej brat ma na imie Damian i ma 14 lat. Chyba się w nim zakochałam ;*** <3. (wiem, wiem co Nati teraz myśli jeśli to czyta, ale on jest taki ładny).
Dzisiaj wróciłam od Nati, bo tak jakoś wyszło, że u niej spałam, nie wiem nawet jak, ale było super. A jak było u Nati.?! Super!!! Grałyśmy u Damiana w pokoju na PS3 i on się nawet nie wkurzył, był u niego mój kuzyn Kacper (14 lat). I on się denerwował, że siedzimy z nimi w pokoju. Miał spać u Damiana, ale jak się dowiedział, że ja tu śpię to się rozmyślił. Trochę się wkurzyłam, bo gdyby to Miśka była zamiast mnie to by spokojnie został. Damian gadał ze mną i Nati tak jakby nie był chłopakiem(sorry Damek). Jak robiliśmy sobie kolacje to całą kuchnię pobrudziliśmy keczupem. Haha. Rodziców Nati nie było w domu, więc musiałyśmy położyć spać jej siostrę Julię(5 lat).Nie chciała iść spać o 20.00 więc ją olałyśmy. Poszłam do Damiana do pokoju i powiedziałam żeby włączył lapa. Nie spytał nawet czemu tylko dał mi lapa. Usiadłam na fotelu i zawołałam Nati. Przyszła z Julką. Weszłam na zalukaj.pl i puściłam Straszny film 4. Julia się popłakała i natychmiast usnęła na kolanach Nati.
A to moja rozmowa z Damianem jak szykowałyśmy się spać:
-Śpię z tobą.
-Spoko.Zrobię ci miejsce.
-Żartowałam
-Wiem.Ale fajnie by było.
-Wiem,że byłoby fajnie. Ze mną zawsze jest fajnie.
Na co Nati:
-Czy ja o czymś nie wiem?
Wyszłam od nich o godzinie ok. 14:00. Jej rodziców nie będzie przez tydzień więc spokojnie mogę przyjść na noc na kilka dni. Pytałam się mamy i pozwoliła, ale muszę się dogadać z Kacprem, bo 000on wszystko powiedział mojej mamie.
Zadzwoniłam do niego i powiedział, że będzie spał w środę i pójdzie w piątek. Ja pójdę w piątek po południu i wrócę w niedziele rano, a potem one przyjdzie do mnie na dwa dni. W wakacje pojedziemy: ja,Nati,Iga,Wera (one też lubią Nati) i z Wicią (też ją lubię, chodzi ze mną do klasy) pojedziemy do Władysławowa z mamą Igi. Jej mama będzie miała osobny pokój i nigdzie (prawie) nie będzie z nami chodziła. W lipcu tak na początku będziemy wszystkie spać u Wici tak chyba przez tydzień, bo jej rodziców nie będzie i ona zostaje sama, bo jej bracia jadą do babci.
Przed chwilą pisałam SMS z Damianem i on się mnie spytał czy chcę z nim chodzić. Odpisałam mu, że chcę. I teraz mam chłopaka. :D Jak się cieszę mówię wam.
W czwartek byłam u fryzjera i ścięłam się o tak:(to nie jestem ja,ale mam taką fryzurę)
Tylko mam krótsze włosy.
Miśka chce mieć taką samą tylko troszkę dłuższe włosy.A Miśka i Kinga będą miały w wakacje włosy farbowane szamponetką, a mi mama nie pozwala. Miśka będzie miała czerwone albo rude (teraz ma brązowe),a Kinia brązowe(teraz ma blond).
Papa ;** Napiszę jutro albo w środę.

1 komentarz:
Suuper blog !
Jest świetny. :)
Exxtra, bardzo mi się podoba <3
Zapraszam na mojego ;)
http://asia-przybycien.blogspot.com/
Zapraszam do obserwatorów. :*
Odwdzięczę się ;*
Prześlij komentarz