Hola!
Sory,że nie pisałam przez jakiś czas, ale przez ta kilka dni słoneczko trochę świeciło i z kuzynką siedziałyśmy cały czas na dworze. Najczęściej z Julią lub Klaudią i Wojtkiem. Dzisiaj śpimy u Wici. Wicia chyba bardziej lubi Miśkę niż mnie (ale to szczegół haha).
Pewnie zastanawiacie się czemu taki tytuł? A więc byłam dzisiaj z mamą na zakupach i w pasmanterii widziałam taki piękny błyszczyk. I to moja rozmowa z mamą. Przedstawię całą:
Ja: Mamo spójrz ten błyszczyk jest cudny!
Mama: Masz rację.
J:Kupisz mi.
M:Nie.
J: Ja go potrzebuję!
M: Ale po co ci on?
J:Pasuje mi do koloru ścian w moim pokoju. Haha
I mi nie kupiła. Jutro mam zamiar po niego wrócić. haha
Miśka w tym czasie była z Wojtkiem na lodach. To była randka. Ona się nie chce przyznać, on też, ale ja wiem najlepiej. xdd
Nieoficjalnie chodzą ze sobą już od 5 dni, a oficjalnie chyba nie zaczną :D xdd
Za kilka dni jadę z tatą do tego Runowa czy jakoś tam.\
Tata dzwonił przed sekundą, bo stwierdził,że za tydzień (równo) jedziemy, ale nie do Runowa tylko do Pobierowa. Strasznie się cieszę, bo wiem gdzie to jest i tam mieszka moja koleżanka, która się tam wyprowadziła więc może się spotkamy.
Więc za tydzień nie będę pisać bloga :(
Szukam osoby chętnej do prowadzenia mojego bloga przez ten czas!!! Piszcie w komentarzu, że chcecie i podajcie adres swojego bloga.
Jeśli nikt się nie zgłosi albo jeśli nikogo nie wybiorę to pisać posty będzie moja kuzynka lub koleżanka.
Dzisiaj od 15 u Wici. To znaczy Miśka od 14 a ja od 15. To Miśka wpadła na ten pomysł. Mnie miało tu w ogóle nie być. Miałam spać w domu. Bo kuzynka i koleżanka mnie zdradziły xdd.
Jutro z Miśką, Kondziem, Kubą i Kamilem na miasto :*
A pojutrze z Maksem i Kacprem ;*
Papa ;* Będziemy oglądać filmy na necie więc muszę kończyć :)
P.S. W sobotę znowu ma padać :( Jaką książkę mogę przeczytać? Polećcie coś :)
1 komentarz:
Zapraszam do mnie :D
Prześlij komentarz