sobota, 2 lipca 2011

Tytuł... po co komu tytuł?

Hola !!!

Sory,że wczoraj nie pisałam, ale spałyśmy z Miśką u Maksa(nasz kuzyn). A on jest taki mądry,że na laptopa założył sobie hasło i go nie pamięta, a poza tym i tak popsuł wszystkie kompy w swoim domu xdd

A dzisiaj cały dzień siedziałyśmy u Wici i grałyśmy w moje TheSims 3. Cały czas padało!!! Beznadziejne te wakacje. Wyobrażałam je sobie inaczej. 

Jutro mam zamiar iść z Miśką i Pati do Empiku i kupić sobie jeden lub dwa dodatki do simsów.
Jakie wybrać???

Sims 3 KARIERA

 TheSims 3 POKOLENIA






Które wybrać???
Głosujcie w ankietach :)
Papa :*

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja mam wszystkie , oprócz POKOLENIA. Więc nie wiem <3
Ale powinny być fajne :)

Anonimowy pisze...

Super blog.
Zapraszam do mnie <3

Uś♥ka pisze...

http://mrsulcia123.blogspot.com/

zapraszam do mnie :) Skomentuj nowego posta :) !

Fajny Blog

Uś♥ka pisze...

Jaki kolor conversów ??

Paula Golonka pisze...

A grałaś w Średniowiecze? faajne ;)